FISH~ AND BIRD~

一叶一菩提。
This Silence Kills Dillon
Thirteen Thirtyfive - Dillon

如果你走了,请告诉我。

江山JohnShine:

感觉每次看到这种人像简约的专辑封面就会毫无抵抗力的戳进去,果然没有让人失望啊!就喜欢女生这种带着小沙哑的声线,清脆不紧不慢还带着一丝慵懒,好喜欢!可惜找遍百度也没有这个歌手的介绍。

以下附上歌词:中文在最后面(原谅我偷懒复制粘贴了)。。。

Strongest taste
loudest drop
head is filled
the thought, unlocked

you'd be thirteen
i'd be thirty-five
gone to find a place for us to hide

be together but alone
as the need for it has grown

a cave or a shed
a car or a bed
a hole in the ground
or a burial mound
a bush or a tree
or the aegean sea will do for me

for you i found a vent
in the bottom of a coal mine
just enough space for your hands in the inside

if you go
do let me know

a den or a dessert
perhaps an ink squirt
a cellar, a wishing well, a war
or a guarantee will do for me

for you i found a cell
on the top floor of a prison
just enough space for you to fit your feet in

if you go
please let me know

强烈的味道
最大的下降
脑袋里装的是
思想,解锁
你会十三
我想是三十五
去寻找一个属于我们的地方隐藏
在一起但是孤独
当它需要成长
一个洞穴或棚
一辆汽车或一张床
地上的一个洞
或一个坟堆
一个灌木或树
或爱琴海将为我做的
我为你找到了一个发泄
在底部的一个煤矿
足够的空间为您的手在里面
如果你走了
不要让我知道
巢穴或甜点
也许一个墨水喷射
一个地下室,一个许愿井,一场战争
或一个保证将为我做的
我为你找到了一个细胞
顶楼的一个监狱
足够的空间让你适合你的脚
如果你走了
请告诉我直译

评论
热度(95)
  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© FISH~ AND BIRD~ | Powered by LOFTER